субота, 28 січня 2017 р.




Для Даші
1. Які з перелічених фактів(подій) можуть бути використані для характеристики доби розквіту Київської Русі? 
А. Укладення Нестором «Повісті минулих літ»;
Б. Спорудження Софійського та Спасо-Преображенського соборів у Києві і Чернігові;
В. Похід князя Ігоря Святославовича проти половців;
Г. Укладення першого збірника законів «Руська правда»;
Д. Знищення Хозарського каганату князем Святославом.

2. Порівняйте два історичних явища – Велику грецьку колонізацію і Великі географічні відкриття за схемою: 
– хронологічні рамки;
– причини;
– мета;
– напрямки;
– наслідки.
Найдіть спільні риси і відмінності.

3. Поясніть поняття та складіть з ними речення: Запорізька Січ, Кіш, кошовий отаман, гетьман, клейноди, реєстрове козацтво, православні братства. 

4. Дайте визначення: 
– віче                                                        – хартія
– вотчина                                        – ярлик
– інквізиція                                               – кіммерійці

5. Історію якої держави сучасні французькі, італійські і німецькі школярі вчать як вітчизняну? Охарактеризуйте цю державу 5-ма реченнями. 

6. Установіть хронологічну послідовність подій: 
А. Аугсбурзький релігійний мир;
Б. Виступ М. Лютера проти продажу індульгенцій;
В. Поява програми «12 статей» у Німеччині;
Г. Створення «Товариства Ісуса».

7. Вам, як журналісту газети «Історик», доручили взяти інтерв'ю у Христофора Колумба. Які питання Ви б йому поставили? Що, на Вашу думку, відповів би Колумб? 

8. Одним із найвідоміших дослідників скіфської історії і культури був наш земляк, уродженець Веселинівського району. Розкажіть про нього та його відкриття у невеличкій статті до газети «Рідне Прибужжя». 

9. Установіть хронологічну послідовність: 
А. Укладення Тордесільяського договору;
Б. Створення Ордену єзуїтів;
В. Перша навколосвітня подорож;
Г. Відкриття Америки Х. Колумбом.

10. Закінчіть речення: 
Позитивним наслідком Люблінської унії було ...

Немає коментарів:

Дописати коментар