четвер, 9 листопада 2017 р.



 Завдання з історії для Даші
Дайте відповіді на запитання, обравши вірну відповідь.
А

Б

В

Г

1.      Об’єднання купців у середньовічних містах мало назву:
А Магістрат.
Б Громада.
В Гільдія.
Г Цех

2.    Встановіть хронологічну послідовність подій.
А

Б

В

Г

А Козацька («Чорна») рада в Ніжині. Проголошення гетьманом І.Брюховецького.
      Б Обрання гетьманом Лівобережної України І. Самойловича.
 В Похід війська Дьйордя ІІ Ракоці та козацьких полків на чолі із А. Ждановичем проти Польщі.
      Г Підпорядкування Української православної церкви Московському патріархату.

3.    Які українські землі, що належали Речі Посполитій, після першого її поділу опинилися у складі Австрійської імперії?                                           
А

Б

В

Г

А Північно-західна частина із Гданськом.
Б Територія Руського (без Холмської землі), Белзького, західну частину Волинського та Подільського воєводств.
В Східні білоруські землі з Полоцьком і Вітебськом.
Г Східна Галичина і Буковина

4.    Оберіть одну із умов, що передбачав Нантський едикт.             
А

Б

В

Г

      А Угода між Англією і Францією.
Б Повна заборона проводити гугенотські богослужіння.
В Визнання протестантизму офіційною релігією Франції.
Г Дозвіл гугенотам проводити богослужіння по всій Франції, крім Парижа і деяких великих міст

5.    Яке з перерахованих явищ Просвітництва відповідає ідеям «освіченого абсолютизму»?
А

Б

В

Г

      А Критичне ставлення до авторитетів (вільнодумство).
Б Відродження античних зразків.
В Віротерпимість.
Г Зміцнення монархізму.
Д Перебудова суспільства на розумних засадах.

7.      Перелік яких термінів і понять потрібно використовувати, характеризуючи українське національне відродження кінця ХVІІІ століття – початку ХІХ століття?
А Національна самосвідомість, українська нація, розвиток культури, легалізація рідної мови, рух за соборність земель.
Б Самобутність етносу, концепція нації і батьківщини, діалог «великих держав».
В Релігійні переслідуваннянаполеглива праця, імперія як власна батьківщина.
А
Б
В
Г




Г Носій національної ідеї – дворянство, самобутність української мови, фольклорна спадщина, двомовні видання, російська православна церква.

8.    Обери правильну відповідь.
А

Б

В

Г

 «Сто днів» - це:
А Період між взяттям Бастилії і прийняттям Конституції Франції.          
      Б Період перебування при владі жирондистів.
В Період існування якобінської диктатури.
Г Період другого приходу до влади Наполеона.

9.   вкажіть країни, які входили до другої антифранцузької коаліції 1798-1799 років.

11.  Розподіліть твердження, які характеризують життя і заняття прадавніх людей, вписавши у таблицю відповідну букву.

Пітекантроп
Неандерталець


А) жител не будували, постійно пересувалися у пошуках їжі;
Б) виготовляли примітивні знаряддя праці, оббиваючи каміння;
В) широко використовували гостроконечники і скребла;
Г) полювали за допомогою списа, готуючи для тварин пастку у вигляді ями.

16.   Поміркуйте, яку роль відіграла ідея соборності українських земель в українському національному русі кінця ХVIII – початку ХІХ століть? Відповідь обґрунтуйте прикладами.



Немає коментарів:

Дописати коментар