Нова програма з історії 5 клас
Календарно - тематичне планування
Календарно - тематичне планування
Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас
(35 годин)
Підручник: Вступ до історії : підруч. для 5 кл. закл.
загал. серед. освіти /
О. В. Гісем. — Харків : Вид-во
«Ранок», 2018. — іл.
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
І семестр
Вступ. Що
таке історія
|
|||
1.
|
Що таке історія.
|
|
|
Тема 1.
Відлік часу в історії
|
|||
2.
|
Календарний та історичний час.
|
|
|
3.
|
Культурні епохи європейської
історії та Україна.
|
|
|
4.
|
Практична робота: Відлік часу в історії.
|
|
|
5.
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів
із теми «Відлік часу в історії»
|
|
|
Тема 2. Де
відбувається історія
|
|||
6.
|
Географічний та історичний
простір.
|
|
|
7.
|
Українська держава в різні часи
свого існування
на історичних картах.
|
|
|
8.
|
Походження назв народів і
географічних об’єктів.
Історико-географічні регіони
України.
|
|
|
9.
|
Практична робота: Територіальне розташування
та історичне походження рідного
міста (села).
|
|
|
10.
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Де відбувається
історія»
|
|
|
Тема 3. Джерела до вивчення історії
|
|||
11.
|
Історичні джерела та їхні різновиди.
|
|
|
12.
|
Робота з історичними джерелами.
|
|
|
13.
|
Де зберігаються історичні
пам’ятки.
|
|
|
14.
|
Практична робота: Про що можна дізнатися із
сімейного фотоальбому.
|
|
|
15.
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Джерела
до вивчення історії»
|
|
|
ІІ семестр
|
|||
Тема 4.
Історія України в пам’ятках
|
|||
16.
|
Пам’ятки і пам’ятники історії.
|
|
|
17.
|
Джерела, які зберігають пам’ять
про історію княжої Русі - України.
|
|
|
18.
|
Кримське ханство.
|
|
|
19.
|
Козацька Україна.
|
|
|
20.
|
Українські землі під владою
двох імперій. Українське національне відродження.
|
|
|
21.
|
Українська революція і боротьба
за збереження державності (197-1921 рр.)
|
|
|
22.
|
Голодомор 1932-1933 рр.
|
|
|
23.
|
Україна в роки Другої світової
війни.
|
|
|
24.
|
Проголошення незалежності
України.
|
|
|
25.
|
Революція Гідності 2013-2014
рр. Агресія Росії проти України.
|
|
|
26.
|
Практична робота: Розповідь про пам’ятку історії або
пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір).
|
|
|
27.
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Історія України в
пам’ятках»
|
|
|
Тема 5.
Дослідники історії
|
|||
28.
|
Головні цілі пізнання минулого.
Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне
дослідження.
|
|
|
29.
|
Історія, історики, письменники
та поети.
|
|
|
30.
|
Практична робота: Повідомлення з історії родини,
презентація родового дерева.
|
|
|
31.
|
Урок
контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Дослідники історії»
|
|
|
Тема 6. Усе
має минуле
|
|||
32.
|
Праця і господарство: колись і
сьогодні.
|
|
|
33.
|
Місто та село. Заняття та умови
життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.
|
|
|
34.
|
Наука та освіта. Школи й
університети на українських теренах.
|
|
|
35.
|
Практичне заняття: Міні-проект про родинні традиції та свята. Урок контролю і корекції навчальних
досягнень учнів із теми «Усе має минуле»
|
|
|
ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .
ВідповістиВидалити