Лепбук
на уроках історії
Майже
кожен із нас у дитинстві вів щоденник для друзів? Яскравий, з безліччю різнокольорових наліпок,
написи різнобарвними шрифтами… За його оформленням можна було проводити години,
і заповнювався він з особливою старанністю.
В цьому різнобарвному зошиті були питання та завдання для
друзів, які треба було виконати, серед них залишити подарунок та зробити
сюрприз. Для цього формувалися спеціальні паперові конвертики.
Якщо для багатьох з нас це було лише забавкою, то в
американських школах такі зошити широко використовують у освітньому процесі.
Навчальний прийом навіть має спеціальну назву – Lapbook.
Лепбук (з анг. lap – коліно, book – книга) – це саморобна
інтерактивна папка чи зошит, в які збираються і яскраво оформлюються
різноманітні пізнавальні матеріали з певної теми вивчення. Лепбук обов'язково
має різні за розміром кишеньки, вставки, рухливі деталі, віконця, міні-книжечки
тощо з цікавою інформацію щодо предмету вивчення.
Він створюється власноруч і оформлюється за
власним смаком. Це дозволяє структурувати інформацію, активно долучатися до
навчального процесу і проявляти творчі здібності. Завдяки цьому процес пізнання
стає дійсно захопливим!
Такий метод дозволяє здійснювати навчання у ігровій формі і має наступні
переваги:
1. Учень має можливість
по своєму бажанню організувати інформацію з теми, що вивчається і краще
зрозуміти і запам'ятати матеріал. Це особливо допомагає у навчанні дітям-візуалам.
2. При необхідності можна
повторити вивчене у будь-який зручний час. Просто відкрити лепбук і переглянути
зроблену своїми ж руками книжку.
3. Такий спосіб навчання
дозволяє напрацьовувати навичку самостійного збору, відокремлення та
систематизації інформації. Таке вміння особливо важливе для людей сучасного
інформаційного суспільства.
4. Якщо лепбук
виконується сумісно у групі, такий метод навчання сприяє розвитку
комунікаційних навичок, командної взаємодії тощо.
Метод
можна широко застосовувати на уроках історії як з певної теми, так із цілого
розділу.
Немає коментарів:
Дописати коментар